
Titkársági/igazgatási előadó
Azonosító: 106-Szü-1483/33/2025.R
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
felvételt hirdet titkársági/igazgatási előadó beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Észak-alföldi Regionális Igazgatóság
Beosztás: titkársági/igazgatási előadó
Besorolás: RIASZ B
Cím: 4033 Debrecen, Sámsoni út 145.
Munkarend: hivatali/vezényléses
Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint
Feladatok:
titkársági feladatok ellátása,
más szervezeti egységek közötti kapcsolattartás, koordináció,
adatrögzítés, nyilvántartási rendszerek használata,
elektronikusan átvett kérelmek adminisztrálása,
iratanyagok küldésének/fogadásának nyomon követése,
átiratok készítése, szerkesztése
irattárral kapcsolatos feladatok ellátása.
A beosztás betöltésének követelményei:
magyar állampolgárság.
büntetlen előélet,
cselekvőképesség,
kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
középfokú végzettség,
egészségügyi alkalmasság,
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
idegenrendészeti szakterületen szerzett tapasztalat.
pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
megbízhatóság.
Elvárt kompetenciák:
legalább egy idegen nyelv ismerete,
együttműködő képesség,
jó kommunikációs készség,
terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
megbízhatóság,
problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
jó kommunikációs készség írásban és szóban,
újításokra nyitott, kreatív személyiség.
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
motivációs levelet,
iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.
A jelentkezés határideje: 2025. augusztus 10.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2025. augusztus 15
A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2025. szeptember 01.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését az azonosító feltüntetésével az allashirdetes33@oif.gov.hu e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük. A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.